repti.net Postat 29 december 2008 Författare Postat 29 december 2008 Haha, nu har jag flyttat mig! Letade efter en av mina firrar som inte dykt upp för dagen än!
Freddi Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Ser riktigt läckert ut!!Man blir riktigt sugen själv fast inte i den storleken!!
Bygert Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Men du Richard, när du har en massa bruttor framför karet så får du säga till dem att vinka i kameran, trevligt i och för sig att se ändan på dem men något mer kunde man väl få se?
repti.net Postat 30 december 2008 Författare Postat 30 december 2008 Ser riktigt läckert ut!!Man blir riktigt sugen själv fast inte i den storleken!!Tack!
repti.net Postat 30 december 2008 Författare Postat 30 december 2008 Men du Richard, när du har en massa bruttor framför karet så får du säga till dem att vinka i kameran, trevligt i och för sig att se ändan på dem men något mer kunde man väl få se?Haha Bygert! Nästa gång ska jag be dem vinka! Vi fick syn på en sjöhare-unge på kanske 4 mm vilket var lite kul. Om den inte blir uppäten ska jag fota den i dagarna om den kommer fram.Ha det så bra så hörs vi mer snart!
spoiled Postat 2 januari 2009 Postat 2 januari 2009 Har dom inga hästar i Danmark? Jag brukar se på Klovnfisken och Akvarieudstyr.
Rekommenderade inlägg