Ragge Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 hej har nu en fråga spelar det nån roll hur levande stenen låg alltså vilket upp eller ner var? har nu ikväll lagt ut o vänt o styrt med stenen för att imon ska jag hämta mycket mer och ändå stapla över. dom nya lägger jag som det varit i det andra akvariet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 hej har nu en fråga spelar det nån roll hur levande stenen låg alltså vilket upp eller ner var? har nu ikväll lagt ut o vänt o styrt med stenen för att imon ska jag hämta mycket mer och ändå stapla över. dom nya lägger jag som det varit i det andra akvariet.Det spelar ingen roll, upp ner höger vänster. Allt beror på vad du självtycker är snyggt. Hittar du något kul som kan vara en korall kan du ju försöka få den sidan upp./Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ragge Postat 1 november 2008 Författare Dela Postat 1 november 2008 oki har funnit grejjor hehe:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.