Micke.T Postat 3 november 2008 Postat 3 november 2008 Har en liten dragfisk unge på cirka 5-6cm stor o behöver fånga upp han ett tag. problemet är att jag har en jäkla massa sten i karet,,,finns det nån med nåt knep att fånga han. Citera
KrellPower Postat 3 november 2008 Postat 3 november 2008 Testa o skära upp en 2 liter petflaska och sen stoppa i räkbit. Och stå beredd med håven.Annars finns det en fälla på Tritonkakvarium.se som du kan testa. Kostar över 300kr.Lycka tillRobban Citera
Guest saltishenke Postat 3 november 2008 Postat 3 november 2008 Ska du bara ändra runt i karet och han kommer så kan du ju fånga honom då annars e han väll inte i vägen i ditt 450 om den är så liten ?Annars har jag en plexifälla du kan låna ska bara se om jag hittar den !! Citera
Micke.T Postat 3 november 2008 Författare Postat 3 november 2008 hade ju varit skit bra. Mvh Micke. om jag får tag i den lille rackaren ska han nog bytas bort. mot nåt annat skoj har även 2st clowner av den mörke varianten. Citera
Micke.T Postat 3 november 2008 Författare Postat 3 november 2008 nu har clownerna bytt hem........så även den lille draken. Citera
Guest saltishenke Postat 3 november 2008 Postat 3 november 2008 Ja och tack för dom marodörerna !!Hehehe... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.