JStjerna Postat 5 december 2008 Dela Postat 5 december 2008 Hej.Jag har precis startat upp ett Pico-kar på 5,5 liter. Idag var jag och köpte levande sten och undrar därför vad jag har fått med på stenen. Vad är detta röda på stenen? Och vad är den gröna lilla växten?Bör man ta bort någon utav de eller ska jag låta de ligga kvar?//Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 5 december 2008 Dela Postat 5 december 2008 Det gröna ser ut som alger och det röda ser ut som död korall....men jag är värkligen inte säker Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jan-Erik Postat 5 december 2008 Dela Postat 5 december 2008 Det gröna är någon Halimeda-art, en makroalg alltså. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 5 december 2008 Dela Postat 5 december 2008 Håller med, måste vara någon död korall som börja få lite gröna alger på sig. Låt det vara som det är och följ utvecklingen........................ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.