magnus1982 Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 känns som om jag ställer 1000 frågor i alla olika forum men vill juh bara få rätt. det snackas mycket om stream pumpar och andra vanliga pumpar. vad är skillnaden mellan de olika. är hydor koralia en streamer pump?jag har börjat med att köpa en hydor koralia 2 till mitt 250 liters, har även en fluval 3, och en liten cirkulationspump på 420 l/h. ska väl komplettera detta beroende på vad jag sätter i karet, blir säkert ngn hydor koralia 3 eller 4 för jag tycker de fungerar bra och man kan rikta dem fint men för närvarande har jag bara några clowner och mjuk koraller för jag kommer från ett litet clownhotell. låter detta vettigt eller finns det ngt mer jag ska tänka på? men vad Citera
Illustratören Postat 18 december 2008 Postat 18 december 2008 Vanliga pumpar:1. Går enkelt att koppla slangar & filter till dem2. Går oftast att placera utanför akvariumet, vilket gör dem "osynliga"3. Nackdelen är den tunna starka strålen, vilket inte är optimalt i ett akvarium Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.