Gå till innehåll

Normalstora kar.


Benighted

Rekommenderade inlägg

Hej,

Har en fråga om varför det inte finns något forum för normal stora akvarier under "Akvariet" då det finns forum för Nanokar och för Stora Revakvarium. Detta blev aktuellt för att jag tänkte börja starta upp en planeringstråd om vårat planerade lite större kar 540-720L. Och inget av Forumen känns ju helt självklara då jag hade tänkt att börja skriva och diskutera planering och sen gå över i bygge och till sist en normal "Mitt akvarium"-typ av tråd. Tycker att det borde finnas något som är typ som Mitt första akvarium, men för dom som det inte är det första så att säga :).

Vet att det under övrigt finns forum som heter "Bilder - Era akvarium" för olika storlekar, men det känns ju inte heller som det är där jag ska skriva då det inte är en bild-tråd som forumtiteln säger att det borde vara.

Så, vart borde jag starta min tråd egentligen? Och är det nåt knasigt med min idé om ett forum för dom "normalstora" akvarierna som är mer generell diskution än dom som redan finns?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...