Guest saltishenke Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Byggde om i mitt kar och fick en överraskning av min vän i form av en krabba Paractaea monodi och när jag tog upp den så slog det mig att den var helt full med svart rom på magen och under en liten stjärt !Han bor nu i min sump och finns det någon chans att det blir några bebisar tro ?Någon som vet ? Citera
Guest saltishenke Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Japp har pratat med en i usa som sa aat jag ska låta den va och när larverna släpper så ska jag ge dom phytoplan och phos och sen nykläckta artemia.Så vi får se dom är ju ganska vanliga men det är roligt att testa lite. Citera
seafan Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 Sa ju att du skulle få en present av mig ju, hoppas det blev bra med LS du fick. Drar i morgon och hämtar MASSOR av olika koraller, blir säkert ett lass till dig oxå.Mvh Citera
Guest saltishenke Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 *L* Låter ju bara bra ja för fan tack macke för stenen den behövde jag ! Citera
Guest saltishenke Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 inte så mycket mer än den är nu. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.