Håkan A Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Hej hittade denna armatur på jula nu undrar jag om jag skulle kunna använda den till saltvatten om jag bytar lampan.http://www.jula.se/EsaImages/item/master/425043_d.jpg Citera
Richard Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Visst går det bra, jag har haft en liknande för länge sedan och den surrade ganska mycket. Det är givetvis inte säkert att denna gör det men man blir helt galen av det ljudet. Citera
Håkan A Postat 9 februari 2009 Författare Postat 9 februari 2009 Visst går det bra, jag har haft en liknande för länge sedan och den surrade ganska mycket. Det är givetvis inte säkert att denna gör det men man blir helt galen av det ljudet.Byta du lampan till någon bättre och isåfall vad satte du i för lampa Citera
Coralkiller Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 fungerar bra har själv använt en sån men nu har jag köpt ett 150w don o tryckt i den och kör med en AM 16000k 150w fungerar kanon! tändningen är samma som på 70w så det enda du behöver byta är donet om du skulle vilja. mvh Jerry Citera
Coralkiller Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Ahalsell kan få tag i det på solar oxå! Citera
nuked_bunny Postat 3 maj 2009 Postat 3 maj 2009 Lagomt pris där,, vet ni nån annan sida som säljer MH till det priset eller billigare, om det nu kan bli det??? såg att det inte gick att beställa via Jula's hemsida.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.