robert Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 har en fråga här? vad är det för fel på att ha dom ,dödar dom något i karet? hur stor kan den bli, har en som jag har haft i ca 6mån är ca 5-6cm och den förökar sig inte.(ännu) påminer om en glasros men som jag förstår så sprider dom sig mycket det gör inte min ensamma. den är snygg! tacksam för svar!!Mvh Robert Citera
Guest C.caeo Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Det kan vara kul om de sitter påett ställe. Tyvärr är inte det fallet, de kommeratt sprida sig sakta i början men sedan kan de gå fort, de kommer att bränna och iritera dinna andrakoraller. Ock om du har kännsliga koraller såkan de dö. Ta bort den nu annars kommer du att ångra dig, sega e de också ta upp stenen (om du kan) och skolla den ordentligt.Har också en baddare den sitter påkortsidan i tankenunder massa stenar och hånar mig förjag inte kan nå den. Citera
zippo Postat 21 oktober 2004 Postat 21 oktober 2004 sedan så finns det ju faktiskt en massa andra små anemoner som kan vara väldigt lik glasros http://www.reefimages.com/Anemones/Anemones1.htm Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.