Gå till innehåll

Saltbutik i centrala S:holm?


Cai_

Rekommenderade inlägg

Hej

Jag är på väg till Stockholm nästa vecka den 28-30.4. på en konferens. Eftersom jag flyger tror jag inte det går att ta levande med hem (?), men jag skulle behöva några cirkulationspumpar typ Hydor, Seio, Tunze (allt Kina tillverkat nuförtiden...). Jag kommer att bo i Gamla stan/Castanea och röra mig kring T-Centralen samt Rådmansgatans T-station. Till saken hör att jag har svår epilepsi och är dels förlamad i högra benet efter ett anfall drygt en månad tillbaka, så längre streckor som till Södertälje eller ens Triton är svåra. Dvs tåg går bra men att ta sig fram längs en gata är rätt tungt med ett ben släpande efter sig ;).

Finns det någon affär i de trakter jag rör mig som jag kunde plocka upp ett par Seio Prop Superflow P530 eller Hydor Koralia 2? Jag har just uppdaterat till 200 l minirev och behöver till strömning. Och kronans kurs! :smiley20:

Hälsningar, Cai

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Välkommen till Stockholm

Tyvärr får jag säga att vad jag vet så finns det ingen affär i centrala Stockholm, den närmaste

är i Sundbyberg på Starrbäcksgatan och heter Akvarieleasing. Tar man tunnelbanan eller pendeltåget till Sundbybergsstation är det c:a 1000 meter att gå. Eller så kan du höra av dig till mig så kan jag plocka upp dig med bilen så kan du åka med. Jag jobbar i stan så det är ingen omväg plus att jag bor i Sundbyberg. Hör i så fall av dig via privat meddelande eller mail

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...