remne Postat 25 april 2009 Postat 25 april 2009 Hej.Elfa har en nivåbrytare (35-888-86) som är gjord i PPS plast. Någon som vet om denna kan släppa ifrån sig något olämpligt? Eller är den OK att ha i karet?/Andreas Citera
Johan2x Postat 25 april 2009 Postat 25 april 2009 Ingen aning om plasten men många använder denna från kjell.comKostar desutom 1/3 av priset./Johan Citera
Benighted Postat 25 april 2009 Postat 25 april 2009 Den modellen (RSF54) du gav numret till var ju av PP, Polypropylen, och det är ju samma som vattendunkar så den borde ju vara ganska harmlös. Vad det gäller PPS har jag inte någon aning... Citera
remne Postat 25 april 2009 Författare Postat 25 april 2009 Den modellen (RSF54) du gav numret till var ju av PP, Polypropylen, och det är ju samma som vattendunkar så den borde ju vara ganska harmlös. Vad det gäller PPS har jag inte någon aning...Ojdå, hade lite bråttom på jobbet så kollade inte så noga Men det var ju bra, för jag köpte den med PP plast :-) Då kör jag på den! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.