saltbiff Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 http://se.reeflex.net/tiere/863_Gnathophyllum_americanum.htmNågon som vet om dessa små krabater brukar vara agressiva mot varann? Kanske så har jag två hanar för de tål inte varann.. Citera
Jaken Postat 15 juli 2009 Postat 15 juli 2009 Häftig räka, den har jag aldrig sett förut. Kan inte hjälpa dig med parhållningen, men läser texten på sidan du länkade till och där står det att den äter upp sugfötterna på sjöstjärnor, så se upp om du har sjöstjärnor i karet. Citera
saltbiff Postat 15 juli 2009 Författare Postat 15 juli 2009 Häftig räka, den har jag aldrig sett förut. Kan inte hjälpa dig med parhållningen, men läser texten på sidan du länkade till och där står det att den äter upp sugfötterna på sjöstjärnor, så se upp om du har sjöstjärnor i karet.Ja visst är den häftig! Och den är liten så då passar den i min lilla burk Ajdå, jag visste inte det där med sjöstjärnorna men det förklarar nog varför räkorna biter snäckorna i foten... Jag har annars bara sånna där små stjärnor som liftat med stenen och de verkar de inte bry sig om, verkar vara desto roligare att jaga snäckor som när de tröttnat gräver ner sig Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.