fiskefolke Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Tänkte höra hur många fiskar jag kan ha på 80L samt hur många snäckor som städar jag bör ha.Funderar lite på 2 clowner + 2 mindre fiskar (Goby/ngt mer?) men vet inte om det blir för mkt. Citera
Norgren Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Blir nog kanon. Tryck i en 10-15st snäckor. De brukar vara överallt men men ändå ingenstans Citera
Snirrevirre Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Tänkte höra hur många fiskar jag kan ha på 80L samt hur många snäckor som städar jag bör ha.Funderar lite på 2 clowner + 2 mindre fiskar (Goby/ngt mer?) men vet inte om det blir för mkt.Hej Folke!Vad är det för akvarie du har?Jag har ett Molly hotell o de är ju på 80 liter minus sump.I det jag har två clowner, och två gobys, (en magnifica o en historio,) två putsar räkor, 1 sandsjöstjärna, fem eremiter, 3 turbosnäckor o 6 nassariussnäckor 1 bumble bee snäcka. Är nyfiken på vad för snäckor Norgren rekomenderar 10-15 st av?Jag personligen skulle aldrig välja turbo så många iaf, nångång tar ju maten slut o det finns risk att de lider matbrist för dem.Lycka till / Virre Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.