svedalaciklid Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 bytat fosfatmedia i mitt fosfatfilter deltecs aqua crown men ser att det färgar vattnet brunt e det nåt farligt eller det försvinner igen? Citera
svedalaciklid Postat 18 oktober 2009 Författare Postat 18 oktober 2009 stod ju att man inte skulle skölja det då det tappar effekt då så jag skjölde det inte men blir ju disigt i karet annars Citera
Benighted Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Nee, inget farligt, brukade inte heller sköja det i början (när jag körde i strumpa), men mot slutet så sköljde jag strumpan några gånger i osmosvatten. Står att du körde i fosfatfilter, är det ett fluidiserande filter eller? I såfall rekommenderar dem att man sköljer det först för att det inte ska dimma igen för mkt, när jag fyller min reaktor så sköljer jag det lite snabbt under rinnande vatten i den medföljande strumpan dumpar det i reaktorn, och kör igång, blir lite dimma ändå men som sagt det är inte farligt.. Citera
svedalaciklid Postat 18 oktober 2009 Författare Postat 18 oktober 2009 okej kanon då lättar väl dimman igen då Citera
Mrlucifer Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 tar nå´gra timmar sen är det grummliga borta ,,.. Citera
Ocikatten Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 tar nå´gra timmar sen är det grummliga borta ,,..Eftersom det var fyra dagar sedan han la i det så är det grumliga nog borta nu. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.