Gnarkill Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Jag har en sten med några Discosomna skivor på men de slår aldrig ut som de ska de är alltid ihop dragna och skrumpna.Vad är det för fel då?/tom Citera
svedalaciklid Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 För mycket ljus eller för lite kanske eller pumpen kanske blåser för mycket på den Citera
PeterGG Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Du har inte för många? jag hade en gång 50 skivor i ett kar på 37L.. försökte med allt för att få dem att slå ut.. men det gick inte.. så jag rensade bort 30st.. sen var problemet löst.. tog några veckor sen var de fullt ute igen.i efterhand skulle jag sålt av skivorna.. men.. Citera
Gnarkill Postat 26 oktober 2009 Författare Postat 26 oktober 2009 på stenen sitter det 4 stycken som är 1-3cm i storlek dom ligger på botten av karet med medium ljus.har bara 1 clown i karet.men alla de andra skivanemonerna är utslagna och fina de är bara dessa 4 som inte vill. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.