liljeros Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 snöre från taket man kan hänga flaskan i... om man har öppet kar that is.. trevlig lite uppfinning det här, må provas Citera
joelkorn Postat 23 april 2010 Postat 23 april 2010 läste i en annan tråd att du fått det att droppa i 8 tim. Hur stort hål hade du då?har du testat att köra med flaskanan utan kork?Tack för att du delar med dig av dina fina idéer!// joel Citera
Illustratören Postat 25 april 2010 Författare Postat 25 april 2010 Testade med en mängd olika alternativ.Utan kork fungerade också. Om jag minns rätt så körde jag med borrad kork och lät det droppa ner i sumpen, då utsatte jag inte flaskan för belysning och värmen på samma sett och då tog det mellan 8-9tim. Citera
joelkorn Postat 26 april 2010 Postat 26 april 2010 Jag testade detta. Men det gick inte alls för mig maten la sig bara på botten, eller snarare på sidan då flaskan låg i frysen. Och sen när det tinade såg låg allt det fast på kanten.Jag hade i 4 kuber fryst ( artemia, mysis, röd plankton, och sen en som till för lägre djur), flingor, pellets och nori. Löste detta i osmos vatten.Vet inte vad jag gjorde fel? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.