grasanden Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Jag tänker börja med saltkar och undrar om det finns någon som har erfarenhet av Red Sea Max 250 kar, och vad kan det kosta! Citera
ninan Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Jag tänker börja med saltkar och undrar om det finns någon som har erfarenhet av Red Sea Max 250 kar, och vad kan det kosta! Köpte ett tvärnytt inkl startkit för 13000kr. Har kört det i tio dagar nu, Rastlös väntan..... stirrandes på en stenhög. Citera
Irrbloss Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 stenhögen kan vara väldigt intressant dock. jag är sugen på att starta ett till bara för att få köpa in lite mer sten å se vad som dyker upp Citera
ninan Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 stenhögen kan vara väldigt intressant dock. jag är sugen på att starta ett till bara för att få köpa in lite mer sten å se vad som dyker upp Så sant, maskar, rörmaskar, en lite snigel, glasrosor(dödade nu), en sjögurka eller nåt + en massa olika alger och en illrosa svamp har jag hittills hittat :-)http://picasaweb.google.se/ninan675/AkvarietRedSeaMax250?feat=directlinkAlbumet då jag satte upp akvariet finns i länken ovan ifall ni är intresserade av att se det. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.