Guest LaPerla Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Någon som har haft/har en midas blenny? Lite info om den? Citera
Mattias Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Jepp sån har jag haft, mkt trevlig och fin fisk. Gömmer sig gärna i hålor. Citera
Guest LaPerla Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Är dom lättskötta? Ser man mycket utav dom i akvariet eller är dom väldigt skygga?MVHAlex Citera
Jaken Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Jag hade en sådan en gång i tiden. Den var helt knäpp och simmade i strömmen från pumpen hela tidn, som om den tykte det var skitkul. Tyvärr så hoppade den ur akvariet. Citera
Richard Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 problemet med Midas är nog just att den hoppar ur burken,,, har hat en i cirka ett år och har plockat upp den från golvet ett antal gånger. Förutom detta tycker jag att det är en klart trevlig firre med som har många lustiga saker för sig.MVH Richard Citera
Guest LaPerla Postat 22 november 2004 Postat 22 november 2004 hmm tråkigt att många har hamnat på golvet...men det kan man väl förhindra om man har ett akvarium med lock... dom ser väldigtsöta ut iaf Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.