balofix Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Jag har en ramp med 3mh i mitten och 2 54w t5 vardera sida om dem! idag har jag ett vitt och ett blåt på varsin sida. tycker dock inte att belysningen e så blå, ska jag ändra så att båda blåljusen är där fram? kan det göra ngn skillnad? Citera
_Manne_ Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 synintrycket kommer givetvis att ändras till en viss del.! är det gamla blårör så passa på o byt till nya när du ändå meckar lite..mvh manne Citera
balofix Postat 19 januari 2010 Författare Postat 19 januari 2010 ne köpte dem nya när jag köpe rampen av dig .. tänkte komma förbi en dag o slå ett öga =) Citera
_Manne_ Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 ne köpte dem nya när jag köpe rampen av dig .. tänkte komma förbi en dag o slå ett öga =)du är välkommen som vanligt.. vi får hitta en tid som passar bara.! bara hör av dig! om du vill ha ett blåare sken från rampen finns två lösningar till , att du sätter 4 blå rör eller att du sen när du ska byta MH lampa, helt enkelt siktar på en lampa med mer blåttt i.mvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.