smen Postat 23 mars 2010 Författare Postat 23 mars 2010 jo då det kommer jag göra. allt efter som det blir någe nytt eller mera intressant som sagt.
smen Postat 23 mars 2010 Författare Postat 23 mars 2010 då var kvällen räddad. nya ställningen är nu färdig och målad. blir nog bra som tusan. så nu sitter man och limmar och ciliconerar sumpen. måtten blir inte som jag önskade. 120 x 40 x 50 blir måtten. men där emot så har jag extra plats för vatten påfyllningen brevid sumpen så imorn blr det en ytterligare resa till glasmästaren. påfyllnings delen kommer att bli av måtten 60 x 40 x 50över sumpen har det nu blitt lite belysning men är lite i valet eller kvalet vilken ameratur jag skall satsa på. men tids nog så kommer man i insikt vilken det blir rör dragningarna från tanken och ner till sump kommer att stå stilla någon vecka pga jag har lämnat in alla glasrör samt krökar för skärning.
markusi Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Hörru! Funderar på att komma förbi o kolla en sväng nästa vecka. Har min styvson på besök norrifrån. Han skulle tycka det att det var skithäftigt att få se ditt/dina kar!Vår muräna är faktiskt rent formellt hans, då han fick den på sin födelsedag förra året. :-)/Markus
Rekommenderade inlägg