shreek Postat 24 mars 2010 Postat 24 mars 2010 skulle denna belysning räcka till en kub på 70*70*70http://www.fish-street.com/weipro_led_lighting_led-c?tab=descGE 25 A eller B vilken ?? eller skulle ni rekomendera någon annan ??? Citera
kebox Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Har 2 stycken Weipro 120 fungerar väl som ett komplement till övrig belysning och i bästa fall som någon form av display belysning när man släckt den övriga arsenalen och vill titta på sina fiskar ganskasnyggt skimmer men att det skulle stimulera någon form av tillväxtpå koraller har jag väldigt svårt att tro.Kebox Citera
Janne68 Postat 25 mars 2010 Postat 25 mars 2010 Ge 25B borde väl fungera då den ger ca 140W via 48 st 3W LED (okänt märke iofs).Du får ju betydligt mer watt per krona med B istället för A varianten i alla fall.Jag tycker den ser klart intressant ut. Citera
shreek Postat 28 mars 2010 Författare Postat 28 mars 2010 Nybörjare som jag är fegar ja ur och tänker köra på en välbeprövad mh i stä'llet , verkar ju finnas en hel del begagnat till bra priser . men tack för svaren . Mvh Shreek Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.