Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 någon av er som vet om det går att få tag på en injektor till skummare här i sverige + typ beckett ska tydligen vara ett fontänmunstycke till utedamm ,jag undrar bara om någon har sett något åt det hållet här i sverige kanske en sån här http://www.dammtrivsel.com/Gransk-filer/prislisttillbh/font. htmlmodel geyser i plast 1"__________________Mvh micke Laugh at your problems; everybody else does. Citera
Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Micke, model geyser i plast 1" ser ut att kunna vara nåt (Beckett bygger på den principen) försök få dem att maila en bild eller länk till tillverkaren. Annars kanske vi skulle kunna göra ett samköp på Beckett munstycken från USA . __________________Mvh Robban Citera
Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 jo jag bara spånar lite framtida byggen :-) börjar bli kraftigt trött på en "dönande" TF funderar på en tystare skummare kanske,du har ingen i garderoben ?robban __________________Mvh micke Laugh at your problems; everybody else does. Citera
Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Vadå Tycker Du att TF låter mycket?Min nya sump med TF´n låter som ett helt reningsverk__________________Il be back! Niclas 450L + 110L sump IKS Dator 2x150W MH, Ozon, UV-C, Kalkvatten, Kalreaktor, Nitratfilter mm. Citera
Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Micke, nä inget du vill ha iallafall . Beckett skummarna ska enligt vissa låta mindre än venturi skummare...tror man får ta det med en nypa salt . En sak som är ganska klar är att Beckett kräver "mera pump" jämfört med venturi. Har lite framtidsplaner på en Beckett själv, då jag byggde min sprayinjector gjorde jag denna så att "injektor typ" går att skifta.__________________Mvh Robban Citera
Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 he he joru niclas hmm okey robban man får väl isolera skåpet väl istället för den verkar ju skumma bra iaf ,tur att frigolitskivor är så billigt __________________Mvh micke Laugh at your problems; everybody else does. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.