Gå till innehåll

injecktor


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

någon av er som vet om det går att få tag på en injektor till skummare här i sverige + typ beckett ska tydligen vara ett fontänmunstycke till utedamm ,jag undrar bara om någon har sett något åt det hållet här i sverige

kanske en sån här http://www.dammtrivsel.com/Gransk-filer/prislisttillbh/font. html

model geyser i plast 1"

__________________

Mvh micke

Laugh at your problems; everybody else does.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Micke, model geyser i plast 1" ser ut att kunna vara nåt (Beckett bygger på den principen) försök få dem att maila en bild eller länk till tillverkaren. Annars kanske vi skulle kunna göra ett samköp på Beckett munstycken från USA smiley2.gif.

__________________

Mvh Robban

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo jag bara spånar lite framtida byggen :-) börjar bli kraftigt trött på en "dönande" TF funderar på en tystare skummare kanske,du har ingen i garderoben ?robban smiley2.gif

__________________

Mvh micke

Laugh at your problems; everybody else does.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå Tycker Du att TF låter mycket?smiley2.gifMin nya sump med TF´n låter som ett helt reningsverksmiley11.gif

__________________

Il be back!

Niclas

450L + 110L sump IKS Dator 2x150W MH, Ozon, UV-C, Kalkvatten, Kalreaktor, Nitratfilter mm.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Micke, nä inget du vill ha iallafall smiley2.gif. Beckett skummarna ska enligt vissa låta mindre än venturi skummare...tror man får ta det med en nypa salt smiley2.gif.

En sak som är ganska klar är att Beckett kräver "mera pump" jämfört med venturi. Har lite framtidsplaner på en Beckett själv, då jag byggde min sprayinjector gjorde jag denna så att "injektor typ" går att skifta.

__________________

Mvh Robban

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

he he joru niclas smiley2.gifhmm okey robban man får väl isolera skåpet väl istället för den verkar ju skumma bra iaf ,tur att frigolitskivor är så billigt smiley1.gif

__________________

Mvh micke

Laugh at your problems; everybody else does.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...