Mickss Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Hej som ni kanske har läst så har ja nyligen skaffat en igelkott.Köpte till en början en liten igelkott men som blev snabbt mobbad och skygg så ja gick tillbaka till affären och böt den mot en större som ja nu har.Allt har funkat jätte bra han är ute och simmar mycket men han vägrar äta har testat med mysis samt hummer egg. sen nu idag har han legat mest i ett hörn. vad kan ja hitta på så han blir matglad igen och börjar simma. Citera
Ragman Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 hur länge har han gått i karet nu då ??fiskar tar ju som sagt tid på sig att börja äta. jag har en lineatus som fortfarande efter ca 3 veckor inte rört mina pellets än o knappt mysis heller. som tur är så pickar han duktigt på stenarna Citera
Mickss Postat 15 september 2010 Författare Postat 15 september 2010 han har bott i karet ca 3 dagar bara Citera
Ragman Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 då kommer han säkert o käka efter ett tag. inte många fiskar som käkar direkt. har även en ny clown som inte vill käka pellets men han verkar få nåt i sig iaf för han magrar inte Citera
a.nilson Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Hej som ni kanske har läst så har ja nyligen skaffat en igelkott.Köpte till en början en liten igelkott men som blev snabbt mobbad och skygg så ja gick tillbaka till affären och böt den mot en större som ja nu har.Allt har funkat jätte bra han är ute och simmar mycket men han vägrar äta har testat med mysis samt hummer egg. sen nu idag har han legat mest i ett hörn. vad kan ja hitta på så han blir matglad igen och börjar simma.kan prova med räkor. när jag hade min så älskade den räkor. Citera
Edward Postat 15 september 2010 Postat 15 september 2010 Min igelkott tog varken mysis,pellets eller liknande utan åt enbart fiskbitar och räkor. Citera
Mickss Postat 15 september 2010 Författare Postat 15 september 2010 ok blir till att testa räkor ikväll då hoppas se går bra tack alla Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.