knabbuziak Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Nu ljuger du *ropar och pekar*Ojdå... Hehe... Sorry... Kanske skulle valt ett annat ordval då. Men hursomhels har jag bara hör rykten om det där med att de kan ge mat åt annat. Tack för förklaringen! Citera
Namnbrist Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Spendrups vet du någon annan skummare som skulle kunna passa i ett Reefmax?Mvh MikaelTunze 9002 passar...Jag e dock nöjd med orginal skummaren.Funkar din dåligt? Citera
san_miguel Postat 3 november 2010 Författare Postat 3 november 2010 Tunze 9002 passar...Jag e dock nöjd med orginal skummaren.Funkar din dåligt?Jag har egentligen inget att jämföra med men de jag har fått för mig att den är dålig.Men du tycker att den är bra har du haft andra skummare?. Citera
Namnbrist Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Jag har egentligen inget att jämföra med men de jag har fått för mig att den är dålig.Men du tycker att den är bra har du haft andra skummare?.Jag har haft skummare som funkat både bättre&sämre.får tömma koppen varannan dag på ljusbrun sörja Citera
san_miguel Postat 3 november 2010 Författare Postat 3 november 2010 Jag har haft skummare som funkat både bättre&sämre.får tömma koppen varannan dag på ljusbrun sörjaFår du också vatten enda upp till avrinningen? Citera
Namnbrist Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Får du också vatten enda upp till avrinningen?Den nivån bestämmer du själv,nivån sjunker i den delen vid avdunstning Citera
san_miguel Postat 3 november 2010 Författare Postat 3 november 2010 Den nivån bestämmer du själv,nivån sjunker i den delen vid avdunstningJag menar i skummarkoppen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.