Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Hejsan läste en intressant inlägg hos våra grannars forum Länkom ett nytt foder som skall visst vara bra. Det heter Cyclop-EezeReefcentral har en del där de skrivor om det Citera
Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Jag har också sett Cyclop-eeze. Det verkar vara bra. Är det någon som sett vart man kan köpa det i europa någonstans. Jag är mycket intresserad av att få tag i det!Tommy Citera
Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Jag har fodrat med det en längre tid, men nu när ni frågar kan jag inte komma ihåg var jag har fått det ifrån. Kanske på någon mässa?Jag ska försöka komma ihåg att kika runt lite på jobbet och se om jag hittar nån leverantör. Enda nackdelen med fodret är att det är väldigt smått och smuligt, och flyter därmed. Citera
Guest Gäst Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Det låter kalasbra, Hör av dig så snart som du hittar nåt om det. Jag skulle nämligen behöva det inom 1 vecka om det gick att få tag i det så snabbt!Tommy Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.