Stefan molin Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Hej ,satt och letade efter hur en Deltec ser ut invändigt , hittade bara detta , är det nån som har lite mer bilder ? http://www.ultimatereef.net/forums/showthread.php?t=306476 , mvh stefan Citera
elNico Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Har du sökt på "grundfos"?Det är ju en sån i botten... Citera
Stefan molin Postat 4 november 2010 Författare Postat 4 november 2010 hej . jag har flera grundfos plast pumphus liggades , det jag är intresserad av är om alla deltec rostar invändigt , mvh stefan Citera
elNico Postat 4 november 2010 Postat 4 november 2010 Det borde dom ju göra...man ska ju blöda dom, dvs få ut luften och in med vatten. Skruven där bak skall ju lossas för att sedan dras åt igen när det droppar vatten. Det vet du säkert redan men det gör ju att vatten ligger i huset. På min kan man se antydan till rost på den yttre gaveln.Konstigt egentligen, saltvatten mellan rotor och stator? Eller sitter skruven bak fast i en genomgående axel? Citera
Stefan molin Postat 4 november 2010 Författare Postat 4 november 2010 Hej , rotorn sitter i en rostfri skål , lindningen ligger på utsidan av skålen , mvh stefan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.