Adez.nilsson Postat 22 november 2010 Postat 22 november 2010 Hej. Börjar bli lite orolig över vad detta kan vara eftersom de har växt otroligt snabbt fram. Det är som Orange prickar känns mjuka och så kan man bara vifta bort dem när dem sitter på stenarna. Värdena ligger exakt som dem ska tog test på allt igår.(Dålig kamera) https://www.saltvattensguiden.se/forumet/ Citera
atropos Postat 22 november 2010 Postat 22 november 2010 Lite dålig bild ! men jag tycker det ser ut som plattmaskar ! Citera
Adez.nilsson Postat 22 november 2010 Författare Postat 22 november 2010 Ja lite dålig bild haha tog bilden med iphonen så. kan ta en ny. Citera
Adez.nilsson Postat 22 november 2010 Författare Postat 22 november 2010 Fortfarande dåliga bilder men kanske lite bättre. Citera
atropos Postat 22 november 2010 Postat 22 november 2010 Bättre bilder ! och absolut plattmaskar . Det finns lite medel du kan hälla i karet med det brukar bli en del gifter och skit när så många dör .Testa att suga upp så mycket som möjligt med en slang och sedan kan du sötvattensdoppa koraller + stenar så släpper dom direkt .Finns även vissa jyltor som tar plattmas tex sixline wrasse Citera
Adez.nilsson Postat 22 november 2010 Författare Postat 22 november 2010 Nu när du sa plattmaskar så när jag kollar riktigt nära så ser jag att dem kryper. är dessa farliga? och antar att dem inte är så bra att ha i stora mängder som jag har. Vad kan jag göra åt saken? Citera
Adez.nilsson Postat 22 november 2010 Författare Postat 22 november 2010 Bättre bilder ! och absolut plattmaskar . Det finns lite medel du kan hälla i karet med det brukar bli en del gifter och skit när så många dör .Testa att suga upp så mycket som möjligt med en slang och sedan kan du sötvattensdoppa koraller + stenar så släpper dom direkt .Finns även vissa jyltor som tar plattmas tex sixline wrasseTack! ska jag absolut göra! tusen tack för svaret! =D Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.