Conny Postat 27 november 2010 Dela Postat 27 november 2010 är det någon som har eller vet något om aqua exel reactor SR 60S?kan det vara något att ha?Kom gärna med synpunkter, för och nackdelar.Mvh Conny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 28 november 2010 Dela Postat 28 november 2010 Jag fick för mig att prova modellen över den, ingen höjdarupplevelse.Första man får göra är att beställa lite Acrifix116/Weldon för att bygga klart DIY paketet som kommer från handlaren.Sen är probhållarens skruvfäste feldimensionerad varpå man får byta ut/fixa till den för att reaktorn skall hålla tätt.När man gjort detta så är det en helt ok reaktor, även om pumpen inte är den tystaste.Jag fick en BM reaktor som ersättning av handlaren men vid de läget hade jag redan börjat tröttna så nu står båda i skrubben medans jag kör balling som vanligt;)//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.