Gå till innehåll

Clowner


Guest Andersson

Rekommenderade inlägg

Guest Andersson

Hej där.Jag har ny haft 4st clowner som fungerar fint fint.HAr varit oss flera kompisar som har liknaden cowner fast deras clowner bor eller e på hans enomon helatiden dom e alltid där.Undrar varför inte mina e där hos min.Mina clowner e aldrig där min anemon står för sig själv och viftar. Varför?Något som e fel eller e det mina clowner som inte kan vara i en anemon?

Tacksam om man kunde få någon hjälp!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för anemon?

Jag har själv två anemoner och två olika sorters clowner, dessa

vill dock bara vara i den ena anemonen. Ingen vill vara med min Haddonismiley19.gif... Han kanske ser för brutal ut med sina 35 cm i diametersmiley15.gif. Så det kanske är fel sorts anemon till clownerna...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

mina clowner såg inte att jag stoppade ner en anemon i karet ...svansade runt i ett par timmar ...när de såg vad det var Flööööög de dit och har varit i den sedan dess ...såg roligt ut ...typ "hej grabbar, vad e det där ...är det en, kan det vara ...tror ni att ...JAAAA ...KOM ALLIHOPA ...Tjohooooo ! " he he he ...ungefär ...

Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...