polle Postat 9 december 2010 Dela Postat 9 december 2010 Hej jag håller på att starat upp mitt 240L.jag undrar om man kan köra med att köpa typ 10Kg dödsten och 3-4 LS.Har lite problem med ekonomin just nu men vill ändå få lite liv i det. tacksam för alla svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
knabbuziak Postat 9 december 2010 Dela Postat 9 december 2010 De priser jag sett på död sten kontra levande sten känns som att det inte är lönt! Då menar jag inte att köpa LS i butik för 200kr/kg utan kanske hålla koll här på forumet om någon håller på å aquascapar eller kanske lägger ner ett kar om du kan hitta LS till bättre pris. Men å andra sidan så kanske du har hittat riktigt bra pris på död sten? Men visst går det att få bakteriekultur att sprida sig från LS till DS! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
polle Postat 9 december 2010 Författare Dela Postat 9 december 2010 mycket bra svar knabbuziak tusen tack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 10 december 2010 Dela Postat 10 december 2010 Jag har hållit koll på säljsidan och även talat om vad jag sökt här på SG när jag statartade mitt akvarie, fick ihop 120 kg bra ls på två veckor. Då fick jag även med koraller, anemoner, sjöstjärnor,mm till ett pris från 40 till 50 kr/kg.Lycka till/Glenn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.