evillennart Postat 20 februari 2011 Författare Postat 20 februari 2011 Kanon snyggt !Se till att ta bort masken nu bara Masken är bortplockad!Du kan få den om du vill!?
Grubbelmuz Postat 20 februari 2011 Postat 20 februari 2011 Har du kvar den?Hehe här sitter man på jobbet en söndag och surfar på saltvattensguiden Tycker dock att din balling är fin som den är, behöver du inte slita på pumparna så mycket heller Såg precis att du har varit utnämnd till månadens kar på ciklider! Coolt!
evillennart Postat 20 februari 2011 Författare Postat 20 februari 2011 Har du kvar den?Visste väl att du var sugen på en decimeter lång bobbit......behöver du inte slita på pumparna så mycket heller Hehe, kul kille...Såg precis att du har varit utnämnd till månadens kar på ciklider! Coolt!Ja det måste väl ha varit ett par år sen. Fick plötsligt dåligt samvete för ens ciklider som totalt har blivit utkonkurrerade av 20kg LS
evillennart Postat 20 mars 2011 Författare Postat 20 mars 2011 Mg 1410Ca 450kH 7.2Inget vattenbyte på bra länge nu. Mg förbrukas men Ca står still.Kör såhär nu ett tag och enbart fyller på avdunstat vatten....
Grubbelmuz Postat 30 mars 2011 Postat 30 mars 2011 Nu vill jag se lite nya bilder!!Växer det på bra hos dig? Hysterixen jag fick av dig börjar ta sig riktigt bra nu
Grubbelmuz Postat 5 april 2011 Postat 5 april 2011 Du Lennart, kan knappt stänga locket på karet eftersom min hysterix får mer och mer skott! Kan dock inte visa det eftersom sambon pajade kameran på semestern Nu får du F**N lägga upp lite bilder så jag slipper åka hem till dig och störa familjefriden....
Rekommenderade inlägg