SaltDummie Postat 9 april 2011 Författare Postat 9 april 2011 Nice. Vad vill du ha för en ´ny tank i den storleken? Citera
cheva Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 (ändrat) cirka 500 för en ny jag har en begagnad i dom mo ten nästan Ändrat 9 april 2011 av cheva til leg Citera
SaltDummie Postat 9 april 2011 Författare Postat 9 april 2011 Kanon! Då får vi lösa det lite längre fram i tiden. Måste ha en tank till RO! Citera
Pluttten Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Hej! hur går det? har du fått sumpen inu? mvh Pelle Citera
SaltDummie Postat 18 april 2011 Författare Postat 18 april 2011 Hej! hur går det? har du fått sumpen inu? mvh PelleTjena Pelle!Nä Sumpen har inte trillat in än. Har en del mer grejor och ordna innan den trillar in. Har hunnit bygga om en halva revet ska även ta den andra halvan :-). Ska leverera 6 fiskar snart som är sålda. Har sparat undan lite smått till dig i korallväg Pelle:-) Du ska inte uppgradera snart? Har ett 180liters helglaskar med bänk som står, ett 325l alukar, ett 250l alukar....:-) :-) Citera
Pluttten Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Låter väldigt intressant hehe. Om tanten godkänner det ;-) Min bror e kanske oxå spekulant på kar. Vi får bestämma någon dag som vi kan träffas:-)Mvh Pelle Citera
SaltDummie Postat 18 april 2011 Författare Postat 18 april 2011 Låter väldigt intressant hehe. Om tanten godkänner det ;-) Min bror e kanske oxå spekulant på kar. Vi får bestämma någon dag som vi kan träffas:-)Mvh PelleDet Får vi göra!Ska inte ha många kronor för karen! Behöver bara bli av med dom. :-)Kommer att få en skummare tillsalu sen med. Bara för att locka ännu mer heheheMvh Micke Citera
Pluttten Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Hehe. Jo 180 helglas hade varit Nice jämte mitt lilla 32 nu.Skicka pm om när du här möjlighet drar jag med bror oxå.Mvh Pelle Citera
SaltDummie Postat 18 april 2011 Författare Postat 18 april 2011 (ändrat) Hehe. Jo 180 helglas hade varit Nice jämte mitt lilla 32 nu.Skicka pm om när du här möjlighet drar jag med bror oxå.Mvh PelleJa det gör jag..Vi kan ju se nu i påskMVHMicke Ändrat 18 april 2011 av SaltDummie stavning Citera
Pluttten Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Tyvärr. Får nog bli efter påsk. Men. det löser sig. Ha d mvh Pelle Citera
SaltDummie Postat 19 maj 2011 Författare Postat 19 maj 2011 Såja nu äntligen ska min sump komma!! Den måste varit svår att bygga, med tanke på att den blev beställd den 7/4! Tur man inte gav sig på det själv....... :-) Citera
SaltDummie Postat 19 maj 2011 Författare Postat 19 maj 2011 ja det måste vara en stor sumpHahaha ja eller så var måtten besvärliga! Men det är ju klart, han tillverkar kanske glaset själv.... Citera
Pluttten Postat 24 maj 2011 Postat 24 maj 2011 Skönt att det börjar ta lite fart.Ring eller smsa om du vill ha lita hjälp eller bara moraliskt stöd när du skall montera sump:) mvh Pelle Citera
SaltDummie Postat 24 maj 2011 Författare Postat 24 maj 2011 Skönt att det börjar ta lite fart.Ring eller smsa om du vill ha lita hjälp eller bara moraliskt stöd när du skall montera sump:) mvh PelleHahah ja det gör jag! Kan kanske vara bra med lite stöd! Citera
SaltDummie Postat 25 maj 2011 Författare Postat 25 maj 2011 slå mig en signal så har du sumpen på en vika Jag ringer dig när det är tid med RO tanken Citera
SaltDummie Postat 31 maj 2011 Författare Postat 31 maj 2011 Såja då har det gått ytterligare en vecka! Skulle fått sumpen i tisdags:arg:!!!Är inte den personen som lätt blir arg men nu har jag snart fått nog!!Tycker synd om Anders på K-stad zoologiska eftersom det är han som förmedlar äffären. Men han som bygger till Anders skulle behöva lite fyr under skorna! Jag hade ju även tänkt att beställa ett nytt kar med sump men kan nog lugnt säga att det inte blir igenom Anders tyvärr! Ska det ta så lång tid att få fram en sump så tar det nog årvis att få fram ett kar! Citera
Majki01 Postat 31 maj 2011 Postat 31 maj 2011 Pratade med han igår han sa att jag kunde köra upp om 3 veckor och hämta min sump samt akvariet Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Pluttten Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 Det e juh Skit tråkigt. Hoppas det kommer snart. Mvh Pelle Citera
cheva Postat 1 juni 2011 Postat 1 juni 2011 mikael hur stor sump behöver du ska vi bygga en med samma jag är ledig nu i 5 dagar Citera
SaltDummie Postat 2 juni 2011 Författare Postat 2 juni 2011 Han har fått en deadline tills på onsdag! Annars så får han stryka ordern! Citera
SaltDummie Postat 3 juni 2011 Författare Postat 3 juni 2011 mikael hur stor sump behöver du ska vi bygga en med samma jag är ledig nu i 5 dagarTjena Cheva!! Har jag inte fått nån sump tills onsdag så får du gärna lov att bygga den! MVH Micke Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.