Majki01 Postat 31 mars 2011 Postat 31 mars 2011 Någon som har erfarenhet av någon av dess LED:arna?http://www.fish-street.com/weipro_led_lighting_led-cJag tänkte köpa modell F90 och bygga in i min akvariehuv.. Blir den varm? hur varm? Huven är helt förslutten med håll baktill bara där strömsladdar och slangar går ut!. Kylning kommer jag ha i karet. Citera
kebox Postat 1 april 2011 Postat 1 april 2011 Det beror vad du förväntar dig har själv 2 st 120 min uppfattning är att lyser gör det men inte mer förvänta dig ingen tillväxt av koraller och dylikt duger om man vill titta på fiskarna efter man släkt ordinarie belysning.Så lägg pengarna på annat min uppfattning.Kjell Citera
Majki01 Postat 2 april 2011 Författare Postat 2 april 2011 Okej ja då får det bli något annat. Jag va sugen på en 110w cree men den får inte plats 1 så får se vad jag kan komma på för lösning 4 39w till 200 liter är ju rätt mycket för lite. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
campokatt Postat 3 april 2011 Postat 3 april 2011 Får inte plats?? Varför måste du bygga in den? Citera
Majki01 Postat 3 april 2011 Författare Postat 3 april 2011 För att öppna kar inte tilltalar mig estetiskt. Öppna kar kan va snyggt hos andra men jag vill inte ha det och kan inte ha det. Har en son som slänger i allt han kan i akvariet bara han får chansen.häromdagen letade jag som attan efter hans skor då låg dom i scape karet. Så har alltid sagt att fler öppna kar blir det inte nu när vi ska satsa på 2 barn till.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.