Tedd Postat 20 april 2011 Dela Postat 20 april 2011 http://se.reeflex.net/tiere/56_Pterois_antennata.htmJag hittade själv, trodde det var den stora vanliga som simmar på toppen av revet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
darkis Postat 27 juni 2011 Författare Dela Postat 27 juni 2011 Hej!Uppföljning på denna tråd, i form av videoklipp hur matningen går till nu för tiden.Har en känsla av att draken känner igen då jag kommer gående med hans fodertång.BUm6EbDSDjs Med vänlig hälsning/Fredrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 27 juni 2011 Dela Postat 27 juni 2011 Hej Tedd!Antennata drakfisken blir ca 20 cm så det ska vara ok :-)Med vänlig hälsning/Fredrikden växter inte alls lika fort som volitans gör. tror det skall finnas bilder på mina fd monster drakar här på guiden. min antennta radiata var hett villebråd i karet så den var nästan alltid gömd tills den andra två flyttat ut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.