Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Har surfat runt och rekat efter ett framtida kar som jag skulle kunna tänkas vara intresserad av.

Hittade en amerikansk tillverkare som tillverkar CAD. Är det någon som känner till dem?

Verkar som ett bra kar som har det mesta (som tillval):

http://www.cadlights.com/index.php?main_page=product_info&cPath=41&products_id=175

Om ni inte känner till själva karet så kanske ni känner till komponenterna.

Dessutom undrar jag om någon känner till en importör i Sverige, eller ute i Europa.

God läsning.

-Oskar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är väl att utrustningen är 110v m.m.

Så kolla med tillverkaren först om de har 220v annars får du köra med omvandlare vilket jag tror inte är direkt billigt för elräkningen i längden. Tror du har en del effekt förlust men det kan säkert någon av alla el killar på forumet upplysa om....

//Danielj

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat med tillverkarna, de kan fixa kompletta kar direkt från sina fabriken i Kina, 220v minus omvägen via USA.. Kanske kan hjälpa till att hålla nere priserna. Köper som sagt helst av lokala butiker.

Annars så tycker jag att karet är en fröjd för ögat. Stilrent och gott om plats för de små liven att simma.

Alla inlägg och upplysningar uppskattas.

-Oskar

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...