Tedd Postat 11 april 2011 Postat 11 april 2011 När jag satt och nöjessurfade på reef builders så fick jag se en syn, nåt som jag aldrig hade en tanke på skulle finnas.Jellyfishtank Har nån gjort ett sånt här projekt på forumet?Intressant intresse må jag säga i alla fall.
Genne Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Det är riktigt snyggt och intressant, men det svåra måste vara att hålla sig med en odling så att man har nya maneter hela tiden då dom har kort livslängd ca. ett år.Men det borde sjöfartsmuseet kunna svara på då dom har några läckra manettankar och uppfödning/Glenn
Tedd Postat 12 april 2011 Författare Postat 12 april 2011 Det är riktigt snyggt och intressant, men det svåra måste vara att hålla sig med en odling så att man har nya maneter hela tiden då dom har kort livslängd ca. ett år.Men det borde sjöfartsmuseet kunna svara på då dom har några läckra manettankar och uppfödning/GlennHehe, jo.Det ser rätt coolt ut faktiskt, lite utomjordiskt har det i sig.
Majki01 Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Finns en jävligt bra film med Will Smith där han har ett jäkligt snyggt manet akvarie. Som han endast har för att sen ha till att ta hjälp av maneterna att göra självmord. Kommer dock inte på film namnet nu .Sent from my iPhone using TapatalkEDIT* Seven pounds heter den!
Tedd Postat 12 april 2011 Författare Postat 12 april 2011 Finns en jävligt bra film med Will Smith där han har ett jäkligt snyggt manet akvarie. Som han endast har för att sen ha till att ta hjälp av maneterna att göra självmord. Kommer dock inte på film namnet nu .Sent from my iPhone using TapatalkEDIT* Seven pounds heter den!Trevligt
Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 13 april 2011 Postat 13 april 2011 Vi har byggt en del olika manetakvarier med blandat resultat. Odlar även ett par arter.Kom gärna förbi museet och ta en titt. / David
Rekommenderade inlägg