shreek Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 har köpt fishstreets nya doserpump babyfishmen fattar inte hur man ställer in den nån som kan ? Citera
Ragman Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 vad är det som skiljer babyfish doseraren från den andra varianten ?? jag beställde den dyrare varianten men det var kanske dumt ??? Citera
shreek Postat 16 april 2011 Författare Postat 16 april 2011 Menar du bubelmagus ? Så vet jag faktiskt inte. Men nu har jag kommit underfull med hur den funkar så i morgon kopias den in . Den har doserat exakt under hela dagen. Citera
Ragman Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 jag får väl min om en vecka eller nåt sen får man sätta sig in i hur balling fungerar Citera
Eldy Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Denna tråden handlar om babyfish:s dosing pump. På sidan 19 handlar det om hur man kan leka med lite inställningar. Citera
shreek Postat 18 april 2011 Författare Postat 18 april 2011 VARNING för babifish doser pump min hängde sig nu på morgonen i karet och pumpade i 1,5 liter baling calsium i stället för 9 ml pumpen slutade inte förens ja drog ur sladden. Så tur i oturen så var jag hemma annars hade det gått i 3 liter drygt och vågar inte tänka på vad som skulle hänt . Nu hoppas jag kunna parrera detta med några vatten byten. =( Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.