Belis Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 (ändrat) Jag har haft dessa (troligen larver) i cirka 2 veckor och de blir bara fler och fler. Larverna sitter inte inte där fiskarna och korallerna är för de håller sig till i ett bakfack och ett mellanfack som akvariet har, där skummare och annat sitter. Larverna sitter fast på kanterna och från början höll de sig vara vid skummaren innan de började sprida sig. Larverna är cirka halv cm långa och cirka 3 mm tjocka. Tänkte om de är något farligt eller om det är vanligt. Har haft akvariet cirka 5 mån. Larverna är vita. Jag försökte lägga upp en bild men gick inte så bra så får försöka utan , tack på förhand Ändrat 1 maj 2011 av Belis Citera
Järv Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 ingen aning om vad det är men vad va det som inte gick så bra med bilden?va det uppladdning eller länkning på forumet? Citera
Belis Postat 1 maj 2011 Författare Postat 1 maj 2011 Jag skriver och har bilden på en iPod så det kan vara därför men när jag får tillgång till dator kommer bilderna Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.