jezzka Postat 9 maj 2011 Dela Postat 9 maj 2011 Undrar en liten sak, När jag släcker ner akvariet med mina 4 Clown fiskar så simmar dom precis vid vatten ytan hela tiden, Ska vilja veta om det är normalt eller nått annat, Mvh Timmy Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addeanstad Postat 9 maj 2011 Dela Postat 9 maj 2011 Det gör mina med och håller sig gärna nära pumpar och ytavrinning med.Vet inte varför men de verkar trivas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nathiiis Postat 9 maj 2011 Dela Postat 9 maj 2011 Våra clowner brukar med vissa nätter vara vid ytan o en av dom sover på våran BTN vid vattenytan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jezzka Postat 9 maj 2011 Författare Dela Postat 9 maj 2011 Okej, dom verkar trivas,Det gör mina med och håller sig gärna nära pumpar och ytavrinning med.Vet inte varför men de verkar trivas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jezzka Postat 9 maj 2011 Författare Dela Postat 9 maj 2011 Hehe okej, dom kanske sover dom med Våra clowner brukar med vissa nätter vara vid ytan o en av dom sover på våran BTN vid vattenytan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.