jezzka Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Undrar en liten sak, När jag släcker ner akvariet med mina 4 Clown fiskar så simmar dom precis vid vatten ytan hela tiden, Ska vilja veta om det är normalt eller nått annat, Mvh Timmy Citera
addeanstad Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Det gör mina med och håller sig gärna nära pumpar och ytavrinning med.Vet inte varför men de verkar trivas Citera
Nathiiis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Våra clowner brukar med vissa nätter vara vid ytan o en av dom sover på våran BTN vid vattenytan Citera
jezzka Postat 9 maj 2011 Författare Postat 9 maj 2011 Okej, dom verkar trivas,Det gör mina med och håller sig gärna nära pumpar och ytavrinning med.Vet inte varför men de verkar trivas Citera
jezzka Postat 9 maj 2011 Författare Postat 9 maj 2011 Hehe okej, dom kanske sover dom med Våra clowner brukar med vissa nätter vara vid ytan o en av dom sover på våran BTN vid vattenytan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.