goradl Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 HejÄr det någon som vet hur man får bort locket på ett Clown Hotell kar, har försökt söka runt lite men inte hittat något. Citera
timmpa Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 beror på hur du menar med bort...på mitt trycker man det en bit bakåt för att det ska gå att fälla ner bakom(när det är stängt) annars får du nog skruva bort dom 4 skruven som håller "gångjärnen" om du vill lyfta av det helt Citera
goradl Postat 5 juni 2011 Författare Postat 5 juni 2011 HejKanske var lite otydlig, jag vill ta lyfta bort det helt och hållet. Har vinklat det bakom samt provat att ta bort dom fyra skruvarna. Jag vill få bort locket för att kunna göra ordentligt rent. Citera
roobi Postat 22 september 2011 Postat 22 september 2011 Det går att dra det bakåt, alltså mot baksidan och "hänga" den bakom akvariet och skruva bort de 4 skruvarna . hoppas det hjälpte, det var nog så timmpa hade tänkt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.