Gå till innehåll

Chatten


JFerm

Rekommenderade inlägg

Hej!

När flick vännen är på natt schift och inte har till gång till någott chatt program MSN tex då brukar vi logga in på Salt forum och använda cattensmiley4.gif.. Jag har annars inte sett någon vara innloggad, den borde utnytjas lite mer, heta trådar har en tendens att över gå till en slags chatt i bland när det råder delade åsikter om sakersmiley4.gif..

/Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan vara inne på chatten mellan varvena men det är nästan jämt tomt därsmiley11.gif

ett tag så va det kanske 5 st som va inne på chatten

så jag har mer eller mindre gett upp det dära

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollar lite där var kväll ,när jag arbetar för det mästa. Tycker jag med att det har blivit tämligen dött . Synd för man får lite närmare kontakt med varandra på något vis.

Till igge så vill jag säga att ,ge inte upp för jag brukar ju vara därsmiley2.gif.

Till alla andra så vill jag säga att ni är mycket välkomna .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

håller med, oftast rätt dött, problemet är timeouten som är, man blir utloggad innan det märks att man är inne ....

En cool funktion borde vara att man kan se på forumet hur många som är inloggade på chatten, det skulle göra att folk träffar på varandra där.

jag försöker kika in då och då, men det är oftast tomt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...