litetsmultron Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Bytade min rosa anemon igår mot denna så undrar vad den heter samt varför inte clownerna vill simma nära den?Dom bodde i den rosa med vita toppar.Mvh David Citera
Genne Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Jag har en lika dan hemma, fick denna förklaring av Stig i Gemla."Jag misstänker att den nya anemonen är en Condylactis magnifica från Karibien.Där finns inga Clownfiskar. Jag tror det finns någon ute på nätet som fått ocellaris att gå i den men alla accepterar inte anemonen".Men ett par Clowner har flyttat in i min. Citera
Sardellen Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Jag har med en sådan rackare fast mina topparna är mer lila än rosa och mina två pajjasar håller till i den nästan hela tiden.Annemonen växlar lite då och då från vit/ljusgrön till rosa/lila, varför vet jag ej. Citera
knabbuziak Postat 12 augusti 2011 Postat 12 augusti 2011 Tycker den påminner om en heteracits crispa med den röda foten... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.