Guest NoName Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Någon "pryl kunnig" eller "Clas Ohlsson" fanatiker som vet av en termostat som lämpar sig för att styra fläkten (pax 220v)till överlådan baserat på vatten temperaturen? Det gör inget om man måste modifiera lite med lödkolven . Citera
JFerm Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 På Clas Ohlson finns dessa som kan fungera fint :<TABLE cellSpacing=1 cellPadding=1 width=450><T><T><TR bgColor=#f2f2f2><TD noWrap align=left ers="rubrik1">32-4128</TD><TD align=left ers="rubrik2">RUMSTERMOSTAT</TD><TD noWrap align=right ers="rubrik3">298,00</TD><TD noWrap align=right ers="rubrik4"> </TD><TD noWrap align=right ers="rubrik5">298,00</TD><TD noWrap align=middle></TD></TR></> <TR bgColor=#dbdbdb><TD noWrap align=left ers="rubrik1">32-5984</TD><TD align=left ers="rubrik2">TERMOSTAT 230V</TD><TD noWrap align=right ers="rubrik3">299,00</TD><TD noWrap align=right ers="rubrik4"> </TD><TD noWrap align=right ers="rubrik5">299,00</TD></TR></></T></T></TABLE> Citera
Guest NoName Postat 22 januari 2005 Postat 22 januari 2005 Tro det var dom jag kollade på idag och dom såg inte så speciellt bra ut för ändamålet? Alltså jag vill att den ska slå på fläkten när vattentempen blit 25,3grader.. Men det kanske heter något annat? Kollade runt lite men det så tortftigt ut. Däremot hittade jag billiga fjärrkontrollstyrda utagså nu är hälften av pumparna och alla ljuskällor samt fläkten betydligt bekvämare attslå av/på när timrarna säger annat Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.