Gå till innehåll

Aqua Medic Turbofloater


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

AquaMedic Turboflotor 1000 multi hade jag hört ska vara bra i någon av trådarna på denna hemsida, en sådan som man hänger på sidan. När jag kollade igenom modellerna på AquaMedics hemsida så fanns det ingen som hette så. Däremot finns det en som heter Turboflotor Mulit SL som passar bra in på beskrivningen av den.

Vilket namn är det som gäller. Jag måste ju veta vad jag ska beställa för något.

Nu till min fråga. Räcker en sådan till ett 500 liters akvarium, akvariet har fem fiskar = ej hårt belastat.

Vad kan man räkna med att den kostar i butik?

__________________

Jaken Sthlm 540 liter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. precis en sådan.

Är denna skummare ett bra köp eller finns det någon som anses bättre i samma prisklass.

Obs jag kör ej med sump så alla dessa skummare går bort.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske nya deltec skummaren vore nått då. MC500 sitter iof i karet men verkar ganska diskret. Men MC600 kan monteras utanpå så det vore kanske ett bra alternativ?! Den är lite dyrare iof men håller deltec samma fina kvalitet på dessa nya skummare som på deras vanliga utrustning så tror jag det är en riktigt fin skummare. Har bara hört bra omdömmen om den föresten, men kan inte uttala mig själv!

__________________

/Björn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...