Nord Postat 3 september 2011 Författare Postat 3 september 2011 Någon ? Sent from my Desire HD using Tapatalk Citera
icom Postat 4 september 2011 Postat 4 september 2011 har ingen erfarenhet men satte i en sådan i fredagsmen vi kan kanske lösa det tillsammans Citera
Nord Postat 4 september 2011 Författare Postat 4 september 2011 A ok Nice. Tycker min är totalt värdelös. Läcker bubbler överallt. Den är inte tät i konstruktionrn. Sen fyller den karet ytterligare med bubbler där vattnet cirkulerar tillbax. Skumma gör den inte, utan den fyllts med allt vattnet som sprakar upp. Har bara prövat den i 2dagar. Men tyst är den. Hur går de för din ? Sent from my Desire HD using Tapatalk Citera
icom Postat 4 september 2011 Postat 4 september 2011 jodå en massa microbubbler överallt läckte igår i skarvarna men har minskat nu i natt. Jag tänkte låta den gå i en vecka för att se om det minskar, dock så skummar min lite väl blött men den skummar Citera
Nord Postat 4 september 2011 Författare Postat 4 september 2011 A ok. Kanske kräver en lång inkörningstid ? Jag gav upp med engång. min skumma också ioförsig fast det är typ 98% vatten, bara lite gulfärgat. Citera
icom Postat 16 september 2011 Postat 16 september 2011 hur går det med din skummare?min fyller koppen olika mycket per dag, ibland kan jag få tömma den ett par gånger om dagen, trots att jag har vatten ytan ca: 1 cm under min streckethar fortfarande lite microbubblor som kommer ut så min upplevelse om denna skummare är inte så bra Citera
Nord Postat 16 september 2011 Författare Postat 16 september 2011 Jag har inte haft igång den, men den fyllde koppen på ca en dag, mestadels vatten. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.