Gå till innehåll

Osram 67


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Tja,det finns ju iaf något Osram 6000K T5 på akvarieudstyr.dk för runt hundralappen...annars ska väl som sagt Norberg få tag på rör till bra priser snart...

__________________

MVH Samuel

- Läst mycket som KAN vara rätt men vet väldigt lite som ÄR rätt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men nu var det ju inte t5 jag behövde utan 26 mm vanliga osram 67 lysrör. Skicka lysrör per post måste en spännande upplevelse föresten. Tror jag inte många butiker vill.

Osram 6000K är inte alls det jag söker. Osram 67 ligger mer åt 20000K. Väldigt blått altså.

__________________

Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det är väldigt få som vill skicka lysrör annat än i transportförpackningen och då är det 25 rör typ som gäller!

Jag har haft problem med min kompis som skulle fixa lysrör! Hans företag har haft så mycket att göra att de har jobbat alla dagar i vecka den senaste månaden och inte hunnit med något annat än de Ordrar de har i kö! Kul för dem att de går bra men för mig tar det alltför mycket lång tid! Men jag håller på och kolla upp med en annan källa så jag hoppas det kan lösa sig inom kort!

Men som sagt var det blir nog inget skickande av mindre antal rör på posten utan de får troligast hämtas hos mig i Linköping eller skickas med armaturer om ni köper sånna! Kanske bussgods funkar men min kostnad för att hantera små mängder kommer att bli högre än vad jag tjänar på det! Och jag vill att grejorna skall vara billiga! Jag kommer troligast att starta upp mitt företag i höst och inrikta mig på belysning för akvarier och växter!

Tommy

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blev nyfiken på om en vanlig elektronik handlare kan ta hem detta rör till fyffsat pris så jag ringde Elkedjan för att höra och dom skulle kolla upp detta och höra av sig. Tycker ju att alla som handlar av Osram borde kunna ta hem detta rör, klart butiker handlar väl inte direkt från Osram men då borde dom ju kunna be grosisten beställa hem ett sådant åt dom.

Hör av mig när jag fått veta om dom kan ta hem ett rör och vad det skulle kosta, det var ett 58w jag frågade om.

/Mattias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo så borde vara Mattias att elbutikerna gör det. Tycker bara att våran lilla nishnäring borde ha det eftersom det är denna som använder det. För min egen del så behöver jag inte fullvuxet rör i kal. 58. Bara bebisar i kal. 30 w. 36 w kan oxå vara intressant. Får väl höra med elkillen i byn om han kan fixa det.

__________________

Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...