litetsmultron Postat 25 september 2011 Postat 25 september 2011 Någon som har erfarenhet av dessa pumpar?Låter dom mycket?Är det bra flöde i dom?Något man bör känna till? Citera
jocke_ahl Postat 25 september 2011 Postat 25 september 2011 Jag har en sån.. Jag är riktigt nöjd! Tyst bra och prisvärd! Citera
Bygert Postat 25 september 2011 Postat 25 september 2011 Jag har WM1 och WM101. En har hängt sig en gång men det var troligen skräp som letat sig in i magnetholken och sånt är ju inte den här typen av pumpar immuna mot. Annars så sköter de det som de är anställda för, det enda som jag vill sätta frågetecken för är förhållandet elförbrukning/pumpat vatten. Dock verkar det finnas en del glädjesiffror i branschen så det är inte helt enkelt att jämföra. Inköpspriset är ju i a f rimligt. Citera
litetsmultron Postat 25 september 2011 Författare Postat 25 september 2011 Man hör på videon att det klickar som f*n i stryrningen men det kanske inte är så farligt?Mvh David Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.