Guest Gäst Postat 30 december 2003 Postat 30 december 2003 Är det nån som erfarehet utav Aqua Medic Ocean runner 6500? Tänkte ha den till mitt 400L, såg priset inte alls så farligt 121.50 euro__________________M.V.H Peter snart uppstart ca:400L sump 110 Citera
Guest Gäst Postat 30 december 2003 Postat 30 december 2003 Ja bra Peter. Skrev precis att din tanke med din 2000 pump var för klen. Visste du förståss och är redan ute och jagar. Strålande. Nu får man väl på fan förståss men jag tycker dessa pumpar låter mycket. Endel mindre än andra förståss. Men för mycket. Saltvattenskar är mer högljudda än sötvatten och det är ett ständigt ljudjagande. Priset är dock oftast avgörande.__________________Må Peter Citera
Guest Gäst Postat 30 december 2003 Postat 30 december 2003 har köpt en till mitt 400 liter tror nog att det kan bli bra har inte fått igång den ännu ska ha den under karet och minst två utblås från den ett på varje sida Citera
Guest Gäst Postat 30 december 2003 Postat 30 december 2003 Det är en STOR pump! Riktigt stor! Annars är det mycket bra kvalitet på dem. De är gjorda för att kunna lyfta vatten utan slitas. Det är grymt tryck i pumpen. Jag kunde inte köra min i mitt 540 utan att sanden flög omkring. Citera
Guest Gäst Postat 30 december 2003 Postat 30 december 2003 det låter bra för jag ska inte ha någon sand, mycket vattencirkulation är vad jag vill ha. med tanke på ljudet så får jag väll bygga en låda med ljudisolering och ställa över den, fixar man en liten fläckt så borde det inte vara några problem tycker jag. tack för all hjälp som man får har på salltvattensguiden__________________M.V.H Peter snart uppstart ca:400L sump 110 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.