Gå till innehåll

Aqua Medic Ocean runner


Guest Gäst

Rekommenderade inlägg

Är det nån som erfarehet utav Aqua Medic Ocean runner 6500? Tänkte ha den till mitt 400L, såg priset inte alls så farligt 121.50 euro

__________________

M.V.H Peter

snart uppstart ca:400L sump 110

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja bra Peter. Skrev precis att din tanke med din 2000 pump var för klen. Visste du förståss och är redan ute och jagar. Strålande. Nu får man väl på fan förståss men jag tycker dessa pumpar låter mycket. Endel mindre än andra förståss. Men för mycket. Saltvattenskar är mer högljudda än sötvatten och det är ett ständigt ljudjagande. Priset är dock oftast avgörande.

__________________

Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har köpt en till mitt 400 liter tror nog att det kan bli bra har inte fått igång den ännu ska ha den under karet och minst två utblås från den ett på varje sida

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en STOR pump! Riktigt stor!

Annars är det mycket bra kvalitet på dem. De är gjorda för att kunna lyfta vatten utan slitas. Det är grymt tryck i pumpen. Jag kunde inte köra min i mitt 540 utan att sanden flög omkring.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det låter bra för jag ska inte ha någon sand, mycket vattencirkulation är vad jag vill ha. med tanke på ljudet så får jag väll bygga en låda med ljudisolering och ställa över den, fixar man en liten fläckt så borde det inte vara några problem tycker jag. tack för all hjälp som man får har på salltvattensguiden

__________________

M.V.H Peter

snart uppstart ca:400L sump 110

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...